За необхідності консультації - вкажіть це у коментарі до замовлення або напишіть нам!
Післяплата проводиться клієнтом при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (включаючи +20 грн + 2% від суми переказу). Якщо ми з вами співпрацюємо вперше, при відправці післяплатою можемо попросити вас про часткову передоплату.
Рахунок та накладну виписуємо на замовлення від 2000 грн: при оформленні вкажіть коментарем найменування та ЄДРПОУ організації.
Замовлення обробляється протягом 2 робочих годин. Для оперативної відправки товару без додаткових усних погоджень необхідно заповнити всі поля при оформленні замовлення.
Замовлення, оброблені / оплачені до 16:00, відправляються день в день.
Після 16:00 або в вихідний - наступного робочого дня.
Пакування та доставка здійснюються за рахунок покупця за розцінками перевізника.
Нова Пошта. Відправка товару з понеділка по п'ятницю після 17:00 при обробці замовлення до 16:00. Замовлення, оброблені/сплачені в суботу до 14:00, відправляються день у день.
Термін перебування товару в відділенні перевізника становить п'ять днів, після чого стягується плата за зберігання товару!
Замовлення опрацьовується протягом 2 робочих годин. Для оперативної відправки товару без додаткових усних узгоджень необхідно заповнити всі поля при оформленні замовлення.
Після відправки товару ви отримаєте номер декларації, за яким на сайті перевізника можна відстежувати рух товару.
В середньому терміни доставки замовлення складають 1-3 робочих дня.
ROZETKA
Умови безкоштовної доставки через точки видачі ROZETKA:
Терміни доставки посилок до 10 календарних днів. Деталі щодо термінів доставки можна визначити у техпідтримки Prom.ua
Також у кабінеті Prom.ua можна відстежити трек ТТН.
При отриманні:
За збереження товару в процесі доставки несе відповідальність служба доставки.
При отриманні обов'язково перевірте стан і зовнішній вигляд товару до підписання товарно-транспортної накладної. Перевірте відповідність комплектації, кольору, моделі.
У разі пошкодження товару необхідно відмовитися від отримання замовлення, в тому числі і сплаченого, і обов'язково скласти Претензію або Акт невідповідності, а також повідомити нам про те, що трапилося.
На жаль, в разі отримання вами пошкодженого товару без складеної спільно з співробітником компанії перевізника претензії, ми не зможемо компенсувати вартість оплаченого замовлення або обміняти товар на інший.
У холодну пору року не рекомендується проводити тестове включення електроприладу відразу після доставки. Зачекайте кілька годин, щоб не нашкодити техніці!
Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення вчасно, зв'яжіться з нами якомога швидше для перенесення часу або місця доставки.