Кошик
8750 відгуків
Консультація через месенджерНаписати
NOTEBOOKCELL.COM.UA
Контакти
NotebookCell.com.ua
Липинського, 58, Львів, Україна
+380 (73) 075-20-01
Дзвінки + Telegram
https://t.me/notebookcellbot
  • Вайбер-чатviber://pa?uri=notebookcellcomua&text
Мапа
+380 (73) 075-20-01

Гарантія та повернення

 

ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

При отриманні товару перевірте наявність і цілісність гарантійних пломб "ОТК"

Сервісне обслуговування здійснюється за номером телефону (чек та інші документи не вимагаються). Також за необхідності за номером телефону ви можете отримати копію документу продажу в електронному вигляді.

Весь товар підлягає подвійному тестуванню: при надходженні до складу і перед відправкою клієнту. За неможливості тестування товар проходить ретельний огляд.


Гарантія для всіх категорій товарів:

  • б/в товар: 3-12 місяців
  • новий товар: 12 місяців - від продавця + 2-5 років від СЦ виробника

Гарантійний термін починає відраховуватися з моменту отримання товару клієнтом, точний термін гарантії можна дізнатися в характеристиці товару.

Якщо дефект виник з вини виробника або є виробничим браком, ми зобов'язуємося усунути дефект за свій рахунок за допомогою ремонту або заміни на аналогічний товар - протягом гарантійного терміну.

Гарантійне сервісне обслуговування в середньому становить два робочих дні. Максимум - 14 днів. За відсутності необхідних запчастин може бути узгоджений інший термін.


У таких випадках гарантійний ремонт не проводиться:

  • порушення цілісності гарантійних пломб "ОТК", сліди некваліфікованого ремонту або обслуговування
  • порушення правил установки, транспортування, зберігання, експлуатації
  • потрапляння всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, струмопровідного пилу і т. д.
  • механічні або термічні пошкодження, тріщини, зламані контактні групи і/або роз'єми будь-якого елементу пристрою
  • електричні пошкодження (перепад напруги живлення, статичний розряд, експлуатація з несумісним або несправним обладнанням)

Повернення і обмін здійснюється відповідно до законодавства України.
У випадках, не передбачених законодавством, – рішення приймається на розсуд менеджера після зверненням покупця в письмовому вигляді (чат/пошта).

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів користування (подряпин, сколів, потертостей), при збереженні комплектності товару, цілісності упаковки і всіх її компонентів, пломб, ярликів і заводського маркування. Оригінальна комплектація (коробка, документи на нові брендові товари) має зберігатися до закінчення терміну гарантії.

Б/в товар поверненню не підлягає (викуп назад може обговорюватися індивідуально).

Всі витрати по поверненню або заміні робочого товару несе клієнт.
Всі витрати по доставці бракованого товару несе магазин.

Скарги та пропозиції ви можете надіслати до Інфочату

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner